Cohen vs. Rosi
All's fair in love and war when two rival families use their children, Ariel and Carla, to take each other down in a hilarious feud.
In this modern take on Romeo and Juliet, two rival families, the Cohen's and the Rosi's, seek to take each other down by using their children, Ariel and Carla. The stakes are high, but what will prevail, love or war?