A Boyfriend for My Wife
A man afraid to ask his wife for divorce hires a casanova to seduce her, hoping that she will be the one to end their relationship.
Fed up with his wife's temper and constant complaints, Tenso is resolved to get a divorce. But since he is too afraid to tell his wife, he hires a seduction expert to win her over, hoping that she will end their relationship instead.