Barras Bravas
This program investigates the growing power of the organized support groups of soccer teams in Latin America, also known as the "barras bravas."
This program investigates the growing power of the organized support groups of soccer teams in Latin America, also known as the "barras bravas", and how they have taken leadership in the center of all the turmoil.