America Undercover: Life Afterlife
Psychology experts, spiritual "mediums" and ordinary people debate the emotional and controversial issue of life, death and the hereafter.
Psychology experts, spiritual "mediums" and ordinary people debate the emotional and controversial issue of life, death and the hereafter in this documentary hosted by Linda Ellerbee.