Sam-merica / Kediyi Çıkar: Döner Kapı / Barbekü Haydutları
Yosemite Sam yeni bir ülke kurmaya çalışır. / Sylvester geceyi dışarıda geçirmek istemez. / Daffy, sürekli Elmer'ın yaptığı tüm hamburgerleri yer.