The Mystery of the O.K. Corral
Çoğu insan Wyatt Earp'ü ve O.K.'daki çatışmayı biliyor. Corral, ama Rob bunun Skeleton Canyon'un kayıp hazinesiyle bağlantılı olduğunu biliyor.