İki Balkon
Işın, komşusu Toprak’ı hareketli dünyasına çeker. Ancak doğa dostu Toprak ile eğlenceye düşkün Işın’ın arkadaşlığı zıtlıklarla dolu olacaktır.
Hiperaktif bir teknoloji dahisi olan Işın, utangaç komşusu Toprak’ı hareketli dünyasına çeker. Ancak doğa dostu, idealist Toprak ile eğlence peşinde koşan Işın’ın arkadaşlığı, zıtlıkları yüzünden pek kolay ilerlemeyecek.