Gumball'ın Muhteşem Tuhaf...
Gumball'ın Muhteşem Tuhaf Dünyası - Elmore’a hoş geldiniz! Burada gerçeklik kuralları sadece bir şaka, aile hayatı ise asla sıradan değil.