Emlak Avcıları Yılbaşı Özel
Emlakçı ve dünyaca ünlü güçlü adam olan Albie Mushaney, yeni yıl dönemi öncesinde müşterilerini hayallerindeki evlere kavuşturmak için çalışıyor.