Charlie Hustle & the Matter of Pete Rose (HBO)
Tüm zamanların en fazla vuruş yapan oyuncusu Pete Rose'un hayatına, kariyerine ve Major League Baseball'daki hak iadesi mücadelesine yakından bakış.