Evinde hayvan besleyip anaç duygularını tatmin etmek istediğini anlayan Deniz'in imdadına Sarp yetişir. Ama insan bu duygularla hareket eden sevgili adayına ede ede tavuk mu hediye eder? Peki bir gezen tavuk bu ilişkiyi nereye götürür?