Sarp'ın evinde buluşan Sarp ve Deniz tam başbaşa kalacaklarını düşünürken, beklenmedik bir misafiri ağırlamak zorunda kalırlar. Sevgilisinden ayrılan Arda, ilişkilere bakışını sorgulamaktadır.