Deniz ve Sarp sanki çok anlarlarmış gibi bu sefer de doğada kamp yapmaya karar verir. Deniz nihilizmin doruklarında kendini yogaya, meditasyona verirken, Sarp tuzak kurayım tavşan gelsin, göle gireyim balık gelsin gibi güç gösterisi peşindedir.