"İç mekanda beceremedik bir de dış mekanda buluşalım" diyen Deniz ve Sarp pikniğe giderler. Sarp romantik bir gün geçirmeyi hayal ederken, içinden piknik canavarı çıkan Deniz'le karşılaşır.