Scooby-Doo! Sahne Korkusu
Yetenek yarışması, birkaç müze gezisi ve bolca pizza keyfi için Chicago’ya doğru yola çıkan Scooby-Doo!, Shaggy ve gizem avcıları ekibine katılın!