A Radical Life
Eski bir aşırı İslamcı olan Tania Joya bir zamanlar IŞİD bünyesindeki en yüksek rütbeli Amerikalıyla evliydi. Çarpıcı gerçek hikâyesi geri dönüşü olmayan yoldaki boş vaatler, çarpık idealizm ve körü körüne bağlılığı anlatıyor.