Phil Spector (HBO)
Efsanevi müzik yapımcısı Phil Spector ile ilk cinayet davasında Spector'u temsil eden savunma avukatı Linda Kenney Baden arasındaki müvekkil-avukat ilişkisini araştıran bu dramada Al Pacino ve Helen Mirren başrolde.