Luigi Mangione'nin Hikâyesi
Varlıklı ve ayrıcalıklı bir yaşam süren 26 yaşındaki Luigi Mangione'yi United Healthcare CEO'su Brian Thompson'ı öldürmeye iten şey neydi?