Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
Harry, Sirius Black’in Azkaban’dan kaçtığını öğrenir ve ölüm tehdidiyle karşılaşır. Ruh Emiciler huzursuzluk yaratırken, Lupin’in bir sırrı vardır.