Ela ile Hilmi ve Ali
Hilmi, Ela ve Ali'nin sınav hazırlık süreci, yalnızlıklarını birbirlerinde bulmalarına yol açarken, sınırlar kalkıp karmaşık bir üçgene dönüşür.