Aileen Wuornos: Bir Canavarın Zihni
Aileen Wuornos Amerika'nın ilk kadın seri katiliydi. İdamı beklerken en iyi arkadaşı için en karanlık sırlarını kaleme aldı ve şimdi arkadaşı neler yaşandığını ortaya koyuyor.