After Truth: Disinformation and the Cost of Fake News (HBO)
Bu belgesel, sosyal medya çağında ABD'de dikkat çeken bir hadise olan "sahte haber" konusunu ve yanlış bilgi, komplo teorilerinin etkilerini inceler.