Thomas & Friends: Race For The Sodor Cup
Super-fast Kana is convinced that her speed is all she needs to win the Sodor Cup. But she discovers that it takes more than speed to be a champion.
Super-fast Kana is convinced that her speed is all she needs to win the Sodor Cup. But when she ends up paired with Thomas, she discovers that it takes much more than speed to really be a champion.