Mistrial
When Eddie Rios -- charged with the killing of two cops -- is found not guilty, the arresting detective takes the judge, jury and defendant hostage.
When Eddie Rios -- charged with the killing of two cops -- is found not guilty, the arresting detective takes the judge, jury and defendant hostage and decides to have a new trial -- presenting the evidence that was not allowed to be shown.