Amazing Animals: Animal Snackers
Rudy the mini horse joins Duff Goldman and Kardea Brown to challenge the bakers to create dessert imposters of their assigned animal's favorite food. For a twist, they must also incorporate an herb, spice or veggie that is safe for their animal to eat.