Falls, Falls, Falls
Team Tennyson looks to take in the sights of the Shoshone Falls, but when they arrive to find Steam Smythe siphoning off the water, it is up to Ben, Grandpa Max and Gwen to shut down the hydropower plant and save the Falls.