Kung Fu Panda 2
Po and his friends fight to stop a peacock villain from conquering China with a new weapon, but first the Dragon Warrior must deal with his past.
Po and his friends fight to stop a peacock villain from conquering China with a deadly new weapon, but first the Dragon Warrior must come to terms with his past.