Scoob!
Scooby and the gang face their biggest, most challenging mystery ever, a plot to unleash the ghost dog Cerberus upon the world.
Scooby and the gang face their biggest, most challenging mystery ever, a plot to unleash the ghost dog Cerberus upon the world. As they race to stop the global dog-pocalypse, the gang discovers Scooby has a secret legacy and epic destiny.