The Murder of Caroline Crouch: A Faking It Special
A handsome Greek pilot sweeps a young British woman off her feet. But after their child is born, tragedy strikes. Experts expose the shocking truth.
Handsome Greek pilot Babis Anagnostopoulos swept young British student Caroline Crouch off her feet. But after their first child is born, tragedy strikes. Experts expose the shocking truth behind the heinous murder.