The Time Traveler's Wife
Rachel McAdams and Eric Bana star as Clare and Henry, a couple fighting to preserve their love as Henry travels uncontrollably through time.
In this adaptation of Audrey Niffenegger's best-selling novel, Rachel McAdams and Eric Bana play Clare and Henry, a couple fighting to preserve their love as Eric travels uncontrollably through time.