Smile 2
Global pop sensation Skye Riley begins experiencing increasingly terrifying and inexplicable events.
About to start her world tour, global pop sensation Skye Riley begins experiencing terrifying and inexplicable events. As lines blur between reality and nightmare, Skye is forced to face her past before her life spirals out of control.