Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (HBO)
When their peaceful town is ravaged by a zombie invasion, three scouts and lifelong friends join forces with one badass waitress to fight.
When their peaceful town is ravaged by a zombie invasion, three scouts and lifelong friends join forces with one badass waitress to fight for the badge of a lifetime and put their scouting skills to the test to save mankind from the undead.