Scooby-Doo! and Krypto, Too!
The Justice League have mysteriously vanished. Now it's up to the world's greatest super sleuths to solve the mystery and save our heroes.
The Justice League have mysteriously vanished. Now it's up to the world's greatest super sleuths, Scooby and the gang, to solve the mystery and save our heroes ... with a little help from their new pal Krypto the Superdog!