A Quiet Place: Day One
A young woman must stay quiet to stay alive as she embarks on a perilous journey through a suddenly silent New York City.
A young woman's visit to New York City turns into a nightmare when mysterious creatures that hunt by sound attack. Alongside her cat and an unexpected ally, she embarks on a perilous journey in which the only rule is to stay quiet to stay alive.