The King of Pigs
After murdering his wife, Kyung-min, a businessman on the verge of bankruptcy, finds an old classmate, Jong-suk, he hasn't seen for fifteen years.
After murdering his wife, Kyung-min, a businessman on the verge of bankruptcy, finds an old classmate, Jong-suk, he hasn't seen for fifteen years. During a reunion dinner they look back on their school days, hiding their present situations.