The Huntsman: Winter's War
Hunstmen Eric and Sara must fight for their love and defeat the evil plans of the wicked Ravenna and her sister, Ice Queen Freya.
Emily Blunt and Jessica Chastain join Chris Hemsworth and Charlize Theron in this installment of the fantasy saga where Eric and Sara must fight for their love and survive the wicked intentions of Ravenna and her sister, Ice Queen Freya.