Fast & Furious
Wanted hot rodder Dom Toretto and rogue FBI agent Brian O'Conner put to the pedal-to-the-metal to bring down a drug cartel.
Tragedy brings wanted hot rodder Dom Toretto back to L.A., where he and rogue FBI agent Brian O'Conner put to the pedal-to-the-metal in an effort to bring down a drug cartel in this fourth film in the high-octane series.