Doctor Sleep
A now-adult Dan Torrance joins forces with a teen who shares his extrasensory gift to battle a cult whose members feed off the shine of innocents.
Traumatized by the sinister events of his childhood, Dan Torrance meets a teen who shares his extrasensory gift of the "shine.'' They must soon join forces to battle a cult whose members feed off the shine of innocents to become immortal.