Arthur Miller: Writer
An intimate portrait of legendary playwright Arthur Miller as told from the unique perspective of his daughter, Rebecca.
This intimate portrait of legendary playwright Arthur Miller is told from the unique perspective of his daughter, Rebecca Miller, who filmed interviews with her father over decades.