Abigail
A group of criminals kidnap a 12-year-old ballerina for ransom only to realize that she is no ordinary girl.
When a group of criminals kidnap a 12-year-old ballerina, they must watch her overnight in an isolated mansion to collect their ransom. One by one, the captors begin to dwindle, and they soon realize that Abigail is no ordinary girl.