Your Lucky Day
When a dispute over a winning lottery ticket turns deadly, the witnesses to the crime must decide how far they will go for their share.
In America, any day could be your lucky day. When a dispute over a winning lottery ticket turns deadly, the desperate killer (Angus Cloud) and the witnesses to the crime must decide how far they will go for a cut of 156 million dollars.