Yes, Chef! Christmas
Chef Alicia Gellar is invited to a competition where she is paired with celebrity chef Logan Forest. Can they win the cook-off together?
Chef Alicia Gellar is invited to compete in an annual holiday cook-off where contestants are paired with celebrity chefs as mentors. And though Alicia and celebrity chef Logan are off to a rocky start, they soon build a real connection.