Quite Like Paradise
A charming man who pretends to be a count to live a luxurious life is caught up in the midst of a dangerous political power struggle.
This political satire follows Amadeo, a charming man who pretends to be a count to enjoy a luxurios life upon his arrival in Mexico. But as he tries to keep up the charade, he finds himself at the heart of a deadly political power struggle.