Our Kingdom
In this short film, Maxi, a young autistic man, takes us through memories of his childhood with the teacher who changed his life.
In this autobiographical short film that highlights neurodiversity through love and empathy, Maxi, a young autistic man, takes us through key moments of his childhood and adolescence with Laura, the teacher who changed his life.