Maquia
Escaping war, the immortal girl, Maquia, blessed with eternal youth finds a lone surviving infant and decides to raise him as her son.
Fleeing the war, the immortal Machia, graced with eternal youth, finds a baby abandoned in the forest and decides to raise it as her own child, sparking a moving story between a mortal and a being who does not age.