Mad Max
Mel Gibson is Max Rockatansky, a cop out for revenge against the gang that assaulted his family in a dystopian Australia.
George Miller directs Mel Gibson in one of his earliest roles, Max Rockatansky, a police officer out for revenge against the violent motorcycle gang that assaulted his family in a dystopian Australia where terror reigns on the roads.