The Last Showgirl
Pamela Anderson plays an iconic showgirl who, after 30 years on stage, must hang up her feathers and redefine her purpose.
Gia Coppola directs Pamela Anderson as Shelly, an iconic showgirl who, after 30 years on stage, must hang up her feathers when the show she starred in comes to an end, leading her to redefine her purpose and heal the wounds of her past.