LaRoy, Texas
Struggling with depression, Ray's bleak existence changes completely when someone mistakes him for a dangerous hitman.
Struggling with depression, the unfortunate life of Ray changes completely when someone mistakes him for a hitman and assigns him a "job" that results in him being chased across Texas by the actual killer, his client, and the authorities.