Hostel: Part II
In this sequel, three students who travel to Slovakia are captured by a secret organization that auctions off victims to be tortured.
Quentin Tarantino presents the second film in the franchise. This time, director Eli Roth introduces new victims of the sadistic ring of high-profile torturers: three young women who study in Rome and take a trip to Slovakia to relax.