Friends with Benefits (Brazil)
Two friends struggle to evade love and keep their friendship intact while engaging in a no-strings-attached sexual arrangement.
A headhunter from São Paulo recruits an art director from Salvador for a job in the city. What begins as a friendship quickly turns into a no-strings-attached sex arrangement and a battle not to get emotionally involved.